Remote Support

Algemene informatie Hoe werkt Remote Support Tarieven Sessie starten

Remote Support starten

Shafts Design biedt nu ook remote support voor tablets en telefoon met het Android systeem. Tevens biedt Shafts Design nu ook Remote assistance voor iPhone, iPad en Ipod.

Heeft u er geen behoefte aan om iemand bij u thuis of op kantoor langs te krijgen, maar heeft u wel de behoefte aan een oplossing? Dan kan remote support een uitkomst bieden. Bij remote support laat u een expert van Shafts Design toe in uw computer, notebook, tablet of telefoon via internet. U kunt precies zien wat de expert uitvoert, omdat u precies het zelfde scherm ziet als de expert. Met remote support kunnen vele problemen worden opgelost. Echter is er voor remote support een werkende internet verbinding vereist om de sessie te starten. Om deze reden kunnen wij geen problemen oplossen op afstand die met internet of hardware te maken hebben.

Enkele voordelen van hulp op afstand zijn:
  • Niemand bij u thuis of op kantoor.
  • Geen installatie van software vereist. Direct uit te voeren vanaf onze website.
  • Zeer veilige verbinding tussen Shafts Design en uw computer/notebook.
  • Lagere kosten.

Terug naar boven

Hoe werkt Remote Support?

Hieronder ziet u in vier simpele stappen hoe remote support werkt. Mocht u hier niet uitkomen, dan kunnen wij u ook
telefonisch door de te nemen stappen leiden.

 Stap 1 Remote Support Shafts Design

Stap 2 Remote Support Shafts Design

Stap 3 Remote Support Shafts Design

Stap 4 Remote Support Shafts Design

Terug naar boven

Tarieven

Het tarief van remote support bedraagt voor ieder kwartier of een deel hiervan  € 12,00.

U krijgt achteraf een factuur per email toegestuurd. Het bedrag van de factuur kunt u zelf binnen 8 dagen na ontvangst overmaken. Momenteel is Remote support op rekening uitsluitend beschikbaar voor bestaande klanten van Shafts Design. Zie hieronder de mogelijkheden.

Het vermelde tarief is incl. b.t.w. voor particulieren en excl. b.t.w. voor bedrijven.

Bent u nog geen klant, maar wilt u wel gebruikmaken van Remote Support?

Dit kan! Wij vragen u wel vooraf één uur aan arbeid vooraf aan ons te betalen. Het eventuele restant wat overblijft na het verlenen van de support zullen wij aan u retourneren. Belangrijk is hierbij dat het voorschot op onze rekening moet zijn bijgeschreven. U kunt hieronder een uur remote support in onze webwinkel bestellen. Deze kunt u via iDeal afrekenen. Bij een iDeal betaling ontvangen wij het bedrag direct en kunnen wij u snel helpen.

Koop een uur support
Terug naar boven

Remote Support starten

Klikt u hieronder op de module die bij uw apparaat hoort om de remote support sessie te starten.

Windows en Apple apparaten

Windows Remote Support
Host installatie Remote Support
Mac Remote Support

Tablet / Mobile /Android / iPad / iPhone / iPod

Let op! onderstaande modules zijn alleen noodzakelijk als u voor het eerst remote support of remote assistance gebruikt. Wanneer u onderstaande module al op uw apparaat heeft kunt u de ‘Teamviewer Quick Support’ module aanklikken op uw apparaat.

Door het aanklikken van onderstaande modules wordt u doorverwezen naar de playstore/ appstore. Hier kunt u de module gratis downloaden. De dienstverlening die met deze module wordt gegeven is niet gratis.

Heeft u een apparaat met Android. Klikt u dan de linker module aan voor Remote Support. Wij kunnen dan uw apparaat tijdelijk besturen. Heeft u een iPad/ iPhone/ iPod. Klikt u dan de rechter module aan. Wij kunnen u dan Remote Assistance bieden. Bij Remote assistance kunnen wij NIET uw apparaat op afstand besturen. Echter kunnen wij wel instellingen zoals wifi en email voor u inladen en d.m.v. screenshots adviseren wat u moet doen.

Android Remote Support
ios remote assistance
Terug naar boven

Deel dit op sociale media